2010. október 15., péntek

vége.

Nem tudok több szót, vagy szinonimát leírni a " csalódott " szóra.
Csalódni az életben, legfőképp az emberekben..
Tudom,sok hibát elkövettem, de azt nem érdemlem meg,hogy ilyen szinten kibeszéljenek..:)
Szeretem a barátaimat, de nem tudom már kik nevezhetőek annak..
.Hogy szerettem-e valaha is valakit ? .igen

és nem az akit bebeszéltem magamnak,aki miatt 2 évig szenvedtem..
hanem azt,aki miatt több évig fogok még szerintem..
.1 hiba után, már elfelejtette mindenki azt mennyi mindent tettem..
Most értem el ahhoz a ponthoz, hogy nem más érdekeit nézem,hanem hogy mi jó nekem..
Belefáradtam az emberek folytonos kavarásaiba.. a szavak súlyosságának következményeibe..
Barát az aki minden hibád ellenére is szeret?..
nincsmit elvárnom az emberektől.. befejeztem.! vége.:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése