2011. május 11., szerda

Igazán csak akkor érezheti az ember, hogy boldog, ha volt már olyan szomorú, hogy el is felejtette, milyen érzés boldognak lenni.


Emlékek .. az emlékek azok ami tönkre teszi az embert..
A múlt amit nem lehet elhagyni mint 1 kesztyűt télen.. a múlt ami pokollá teszi az életed..

Lehetetlen. ! lehetetlen mindent magunk mögött hagyni és úgytenni mintha megsem történtek volna azok a dolgok..
Ha akkor és ott boldog vagy miért kell otthagynod ? miért kell befejezni ?
Azt mondják hogy a boldogság és a fájdalom egyensúlyban van .. szerintem hazudnak !
a fájdalom mindig is több volt.. ha már elkezdtem izlelni a boldogság valódi ízét az élet igazságtalannak tartotta és elvette tőlem..

Nem bírnám leirni azt, hogy hányszor tett tönkre az élet.. de felálltam. és most is talpon vagyok..
Rájöttem mostanában valamire.. Mindig mosolygok másra, aaztán bele néztem a tükörbe és nemtudtam.. nemtudtam magamra mosolyogni ..
- sőt nem is magamra.. inkább az életemre.

Már nem is tudnám azt mondani, hogy fáj.. mert hozzá szoktam :)
Régebben attol féltem igazán, hogy szerelmes leszek és elhagynak.. ma már ott tartunk, hogy nem szerelmes még boldog se merek lenni..
. ha meglátják az emberen,hogy boldog azt mindig el akarják tőle venni.. a boldogságot amit te nem kaptál meg..
minden ember önző. hiába mondja, hogy nem.. ha 2 ajtó lenne ráirva ezekkel a feliratokkal :
1. Út a boldogságomhoz 2. Út ahhoz, hogy mást boldoggá tegyél

te melyiket választanád ??
....
igen . ember vagy. ember aki alakitja a sorsát épp ahogy tudja..

Már haragudni se tudok azokra akik melletem boldogak.. nem érdekel többé :)

A holnap az ugyanolyan ocsmány, mint a tegnap, sőt, ha lehet, akkor még rosszabb. Tudniillik a tegnapot már túlélted. De a holnap, az mindig előtted van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése