2012. május 18., péntek

Nem talállak úgysem másban, hidd el, bármerre is jártam. nem segít SEMMI !

Talán most jövök rá h az idő milyen gyorsan is repül.. lassan 1 éve a tavalyi szilveszterhez.. nem igazán jut eszembe esetleg emlékek amik bevillanak..néha " talán a mostani kapcsolatomhoz se tudok sok mindent fűzni.. azt hittem "az a dolog" ami 2 ember közt történik szorosabb
érzelmeket hagy maga után ..
nem hagyott.. vagy még nem érzem.. hiányozna már de nincsenek azok érzések mint régen.. mikor mindent beleadtam mikor mindent elhittem mikor kikapcsoltam és csak éreztem..
sajnálom h nem vele találkoztam 1 évvel ezelőtt ő megérdemelné..
néha sajnálom néha nem.

megváltozott minden !  párkapcsolat  ................
olyanokat tenni amineek semmi értelme? kinek kell bizonyitani? kinek kell megmutatni ? le szarja mindenki mivan veled !
nem kezdeném újra. ! nem hiányzik mint személy !
a naplozott beszélgetések.. jobb lenne mindet kitörölni de nemtudom megtenni.. havonta 1x elkezdem nézegetni és  ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése